RTU Attīstības fonds
Parādīt izvēlni
RTU Attīstības fonds

Vadošās Eiropas universitātes tiekas Tallinā, Erasmus+ BIP Sparking International Collaboration mācībās

4. jūnijs
.
.
.

2024. gada maijā Tallinas Tehnoloģiju universitātē (TalTech) norisinājās Erasmus+ BIP Sparking International Collaboration mācības, kas pulcēja vadošo universitāšu un universitāšu apvienību pārstāvjus no visas Eiropas, lai dalītos ar veiksmīgākajām praksēm savās organizācijās, kā arī iepazītos ar Eiropas universitāšu apvienībām un diskutētu par to nākotnes iespējām. Rīgas Tehnisko universitāti  (RTU) Tallinā pārstāvēja Anita Straujuma (RTU Absolventu un ziedojumu piesasites nodaļas vadītāja) un Simona Ozoliņa-Ugore (RTU Absolventu asociācijas izpilddirektore).

Galvenie Erasmus+ BIP Sparking International Collaboration iekļautie temati ir sekojošie: Eiropas universitāšu apvienību sadarbības iespējas, mārketinga aktivitātes universitātēs, internacionalizācija un mobilitāte, absolventu attiecību veidošana un ziedojumu piesaiste universitātēm, kā arī nākotnes iespējas inovatīvu mācīšanās metožu izmantošanā. Mācību ietvaros universitāšu pārstāvji dalījās savā pieredzē par minētajiem tematiem, piedalījās darbnīcās, kā arī aktīvi diskutēja un ģenerēja idejas. 

A. Straujuma un S. Ozoliņa-Ugore pasākuma ietvaros dalījās ar RTU pieredzi absolventu attiecību veidošanā un ziedojumu piesaistē. Prezentācijā tika runāts par konkrētiem mērķiem, kas izvirzīti, kā arī par veiktajām darbībām, lai tos sasniegtu. Komanda, pasākumi, sadarbību veidošana, komunikācijas platformas, mentorings bija būtiskākie no prezentācijā iekļautajiem jautājumiem. Tika izceltas ne tikai pašreizējās iniciatīvas, bet arī līdz šim veikto darbību rezultātā gūtās atziņas un nākotnes plāni. Prezentācijas noslēgumā dalībnieku vidū raisījās diskusijas un radās jaunas idejas, kuras realizēt savās universitātēs. 

Tallinā notikušās mācības apliecināja Eiropas universitāšu sadarbības un kopīgas mācīšanās spēku. Pārdomātā programma un nebeidzamās diskusijas uzsvēra dažādo pieredzi un izaicinājumus, ar kuriem saskaras dalībnieki. Raugoties nākotnē, universitātes koncentrēsies ne tikai uz savu kopienas un zīmola stiprināšanu, bet arī uz to, kā padarīt universitātes absolventus redzamākus un iesaistīt tos savu mērķu sasniegšanā. Attiecībā pret mārketinga aktivitātēm, kā prioritāte tika izvirzīta tīklu veidošana un studentu iesaistīšana. Mācību dalībnieki izteica vēlmi arī turpmāk dalīties pieredzē un veidot arvien ciešākas sadarbības saites. 

Kopīgot rakstu

Jaunumi