RTU iegūst Ģimenei draudzīga komersanta statusu

31. maijs, 2017
.
.
.
RTU attīstības prorektors Artūrs Zeps (no kreisās) svinīgā ceremonijā no labklājības ministra Jāņa Reira saņēma apliecinājumu, ka RTU ieguvusi Ģimenei draudzīga komersanta statusu. Foto: Labklājības ministrija

Rīgas Tehniskā universitāte (RTU) jau otro gadu pēc kārtas ir atzīta par ģimenei draudzīgu komersantu, un trešdien, 31. maijā, RTU attīstības prorektors Artūrs Zeps svinīgā ceremonijā no labklājības ministra Jāņa Reira saņēma īpašu apliecību, kas ļauj RTU gadu sevi pozicionēt minētajā statusā. Šī atzinība apliecina RTU spēju īstenot ģimenei draudzīgu politiku, sniedzot pakalpojumus un nodrošinot atbilstošu vidi.

RTU Bērnu un jauniešu universitāte, bērnu spēļu istaba «Lācītis Integrālis», RTU Mūsdienu deju studija, kurā dejas soli apgūst gan RTU darbinieku, gan citi bērni, kā arī universitātes inženiertehniskās darbnīcas dažādos pasākumos Latvijā ir tikai daži piemēri, kas apliecina RTU atbilstību iegūtajam statusam. Tāpat jau otro gadu pēc kārtas 1. jūnijā, Starptautiskajā bērnu aizsardzības dienā, RTU piedalās akcijā «Darbā bērni», aicinot darbinieku bērnus iepazīties ar vecāku darba vietu un piedalīties izglītojošās un izzinošās aktivitātēs.  

«Ģimenei draudzīga komersanta» statuss ļauj uzņēmumam vienu gadu izmantot akcijas logo uzņēmumā un tā interneta vietnē, plašsaziņas līdzekļos un darba sludinājumos. 

Ģimenei draudzīga komersanta statusu piešķir Labklājības ministrija, un šogad tas pasniegts jau desmito reizi, lai popularizētu ģimenei draudzīga uzņēmuma ideju un piesaistītu arvien jaunus uzņēmumus. Kopš 2011. gada uzņēmumi tiek apzināti sadarbībā ar Ilgtspējas indeksu, kopīgi izstrādājot un indeksa aptaujas anketā iekļaujot atbilstošus kritērijus par ģimenei draudzīgas politikas īstenošanu uzņēmumā. Viens no kritērijiem statusa piešķiršanai ir uzņēmuma orientācija uz efektīvu darba un ģimenes dzīves saskaņošanu, piemēram, nodrošinot attālinātā darba iespējas, elastīgu darba laiku. 

Tāpat vērtē arī nodarbināto veselības aizsardzību darbavietā, uz klientu orientētu pakalpojumu sniegšanu, atbalsta nodrošināšanu bērniem un ģimenēm veltītiem pasākumiem, iesaistīšanos labdarībā. Tiek ņemta vērā arī uzņēmuma telpu un aprīkojuma atbilstību bērna vajadzībām. Ne mazāk būtiskas ir rūpes par klientiem, jo tās veicina uzņēmuma lojalitāti, kā arī sekmē tā reputāciju, tostarp arī starptautiskajos tirgos.

Kopīgot rakstu

Informācija par rakstu

Raksta autors

RTU Sabiedrisko attiecību departaments

Publikācijas datums

31. maijs, 2017 plkst. 15:23

Līdzīgi raksti

Universitāte

Jaunumi