RTU iegūst Ģimenei draudzīga komersanta statusu

8. jūnijs, 2016
.
.
.

Rīgas Tehniskajai universitātei (RTU) 8. jūnijā svinīgā ceremonijā Labklājības ministrija (LM) piešķīra Ģimenei draudzīga komersanta statusu, apliecinot universitātes spēju īstenot ģimenei draudzīgu politiku, piemēram, sniedzot pakalpojumus, nodrošinot atbilstošu vidi.

«RTU bērnu spēļu istaba «Lācītis Integrālis», Bērnu un jauniešu universitāte, RTU Mūsdienu deju studija, kurā dejas soli apgūst gan RTU darbinieku, gan citi bērni, kā arī universitātes inženiertehniskās darbnīcas dažādos pasākumos Latvijā ir tikai daži piemēri, kas apliecina universitātes centienus kļūt par ģimenei draudzīgu mācību iestādi. Priecājamies, ka esam novērtēti. Veidojot ģimenei draudzīgas universitātes tēlu, ceram celt inženierzinātņu prestižu un kuplināt jauno inženieru paaudzi, kas nākotnē cels Latvijas labklājību,» saka RTU Kvalitātes vadības un dokumentu pārvaldības departamenta direktors Juris Iljins.

Viņš arī uzsver, ka ne mazāk svarīgi ir tas, ka RTU rūpējas ne vien par jaunākās paaudzes izglītošanu, bet arī attīstīta mūžizglītības konceptu, piedāvājot dažādus tālākizglītības kursus un iespēju iegūt otro augstāko izglītību arī pieaugušajiem.

Kā galvenais kritērijs statusa piešķiršanai bija telpu un aprīkojuma atbilstība bērna vajadzībām. Tāpat vērtēta arī nodarbināto veselības aizsardzība darba vietā, uz klientu orientētu pakalpojumu sniegšana, atbalsta nodrošināšana bērniem un ģimenēm veltītiem pasākumiem, iesaistīšanās labdarības pasākumos, kā arī komersanta politikas orientācija uz darbinieku efektīvu darba un ģimenes dzīves saskaņošanu, piemēram, attālināto darbu, elastīgu vai saīsinātu darba laiku u. c.

Labklājības ministrija uzņēmumiem piešķir Ģimenei draudzīga komersanta statusu, lai veicinātu ģimenisko vērtību nostiprināšanos sabiedrībā un uzlabotu ģimenēm piemērotu dzīves un darba vidi. Ministrija uzsver, ka, saņemot ģimenei draudzīga komersanta statusu, uzņēmums parāda labo praksi un ģimenēm nepieciešamo preču un pakalpojumu izpratni ne tikai attiecībā uz uzņēmuma mikrovidi, bet arī uz sabiedrību kopumā.

Apzinoties nepieciešamību uzrunāt uzņēmumus un popularizēt ģimenei draudzīgas politikas īstenošanu, LM ir vienojusies par sadarbību ar Ilgtspējas indeksu. Tādējādi, izstrādājot atbilstošus kritērijus, kas tika integrēti indeksa aptaujas anketā, tiek apzināti un atlasīti tie uzņēmumi, kuri īsteno minētos kritērijus un atspoguļo labo praksi.

RTU Komunikācijas un mārketinga departaments

Kopīgot rakstu

Informācija par rakstu

Publikācijas datums

8. jūnijs, 2016 plkst. 15:24

Līdzīgi raksti

Universitāte

Jaunumi