RTU laidusi klajā grāmatu «Apkalpošanas sistēmu darbības ekonomiskā modelēšana Ms Excel vidē»

30. septembris, 2014
.
.
.

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) izdevniecība laidusi klajā grāmatu  «Apkalpošanas sistēmu darbības ekonomiskā modelēšana Ms Excel vidē», kurā skaidrots apkalpošanas sistēmu darbības ekonomiskās modelēšanas process un piedāvāti uzdevumi, lai iegūtās zināšanas varētu pārbaudīt praktiski.

Grāmatas autori ir RTU Inženierekonomikas un vadības fakultātes profesori Vladimirs Jansons un Vitālijs Jurēnoks. Grāmatā ir daudz piemēru, kas ilustrē imitējošās modelēšanas lietošanas iespējas MS Excel vidē, veiksmīgi apvienojot ekonomiskās zināšanas ar tehniskajām. Grāmatas materiālu var izmantot gan apkalpošanas sistēmas darbības modelēšanai, lai to plānotu un optimizētu, gan arī tās darbības izpētei, izmantojot tehniskos un ekonomiskos rādītājus.

«Grāmata paredzēta RTU akadēmisko un profesionālo programmu studentiem, kā arī visiem, kuri vēlas apgūt apkalpošanas sistēmu darbības matemātiskās modelēšanas pamatus. Īpaši noderīga grāmata var būt uzņēmējiem, kuri grib Excel vides sniegtās iespējas izmantot uzņēmumu apkalpošanas sistēmu uzlabošanā,» saka viens no grāmatas līdzautoriem V. Jansons.

Grāmatas 7. nodaļā norādīti mācību materiālu failu nosaukumi, lai RTU studenti nodarbībās atbilstoši pasniedzēja norādījumiem grāmatu varētu lietot kopā ar elektroniskām uzdevumu sagatavēm.

Grāmata ir pieejama RTU Zinātniskajā bibliotēkā, iegādāties to var RTU grāmatnīcā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 116. kabinetā.    

RTU Komunikācijas nodaļa

Kopīgot rakstu

Informācija par rakstu

Publikācijas datums

30. septembris, 2014 plkst. 9:40

Līdzīgi raksti

Universitāte

Jaunumi