RTU nākamajā studiju gadā - inovācija studijās un jauns tēls

26. maijs, 2016
.
.
.

Rīgas Tehniskā universitāte (RTU) jaunajā studiju gadā veicinās uzņēmējdarbības apguvi inženierzinātņu studijās, lai augstskolas absolventi varētu veidot paši savu biznesu, kā arī maina RTU vizuālo grafisko identitāti, akcentējot, ka ir moderna, inovatīva un radoša augstskola.


 Fotogalerija

«Jau tagad mūsu studentiem ir iespēja studiju laikā darboties studentu biznesa inkubatorā un attīstīt uzņēmējdarbības prasmes, taču lielākais jaunums nākamajā studiju gadā būs īpaši izstrādāts modulis visās inženierzinātņu studiju programmās, lai studentiem attīstītu inovatīvas domāšanas un uzņēmējdarbības prasmes. Vēlamies, lai mūsu absolventi ir ne tikai darba ņēmēji, bet arī darba devēji,» saka RTU studiju prorektors profesors Uldis Sukovskis.

RTU studiju augsto kvalitāti apliecina jauniešu izvēle studēt tieši RTU,jo divus gadus RTU ir Latvijas lielākā augstskola studentu skaita ziņā.Arī jaunajā studiju gadā salīdzinājumā ar citām augstskolām RTU piedāvās visvairāk valsts budžeta finansēto vietu – kopumā 3500.

«Nākamgad RTU svinēs 155. gadadienu — daudz kas šo gadu laikā ir mainījies, un mēs turpinām strādāt — cenšamies iet laikam līdzi un veidojam jaunu identitāti, kas ir mūsu laikam atbilstoša, protams, neaizmirstot arī vēsturi. Es ceru, ka jaunā identitāte veicinās mūsu popularitāti un atpazīstamību gan Latvijas, gan ārvalstu studentu vidē,»saka RTU rektors akadēmiķis Leonīds Ribickis.

RTU jaunā identitāte ir tapusi sadarbībā ar dizaina studiju «Teika». Tāsdirektore Liene Gaspažiņa uzsver, ka jaunā identitāte — spēcīgs, viengabalains zīmols — stiprina RTU mērķus, veicinot augstskolas konkurētspēju. «Līdzīgi kā universitātei, arī tās vizuālajai identitāteinepieciešams būt drosmīgai un dinamiskai. Mēs radījām ideju un vizuālo valodu, kura neierobežo RTU to attīstīt un paplašināt,» saka L. Gaspažiņa.

RTU strādā un īsteno pārmaiņas, lai atbilstoši augstskolas stratēģiskajiem mērķiem līdz 2020. gadam kļūtu par trešās paaudzes universitāti, kas nodrošina kvalitatīvu studiju procesu, izcilu pētniecību un zinātnieku radīto inovatīvo produktu komercializāciju jeb valorizāciju. RTU mērķtiecīgi attīsta savu infrastruktūru, Ķīpsalā būvējot studentu pilsētiņu, kas pēc būvniecības pabeigšanas kļūs par Baltijas reģionā modernāko inženierzinātņu studiju centru.

rtu_zimols.jpg

Kopīgot rakstu

Informācija par rakstu

Publikācijas datums

26. maijs, 2016 plkst. 15:46

Līdzīgi raksti

Universitāte

Jaunumi