RTU studentu un absolventu izstrādātā mobilā aplikācija nokļūst starptautiskajā tirgū

15. decembris, 2014
.
.
.

2014. gada vasarā Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) divi studenti un divi absolventi kā «start-up» projektu izstrādājuši mobilo aplikāciju «Qfer», ar kuras palīdzību var operatīvi atrast tuvāko populārāko un interesantāko pakalpojumu sniedzēju izdevīgākos piedāvājumus. Šī aplikācija jau šogad darbojas arī Kiprā. 

«Qfer» izstrādātāji ir RTU Datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas fakultātes doktorants Dmitrijs Angelovskis un absolvents Artūrs Ņikiforovs, Inženierekonomikas un vadības fakultātes maģistrants Jevgēnijs Novickis un absolvents Arturs Burņins.

«Mēs esam patiesi gandarīti par to, ka izdevies tik ātrā laikā notestēt mobilās aplikācijas ideju vietējā tirgū, un jau pēc pieciem mēnešiem rast iespēju pārbaudīt savus spēku citās valstīs,» iespaidos dalās J. Novickis.

Jau 2014. gada decembrī «Qfer» sāks darboties Kiprā. 2015. gadā tiek plānota «Qfer» darbības paplašināšana arī citās Eiropas valstīs. Šobrīd notiek pārrunas par partneru piesaistīšanu Polijā un Vācijā.

A. Burņins stāsta, ka ar «Qfer» palīdzību lietotājs atrodas vien divu klikšķu attālumā no speciālā piedāvājuma. Aplikācijas lietošana ir ļoti vienkārša. Vispirms no ērti pārskatāmās izvēlnes ir jāatrod tīkamais piedāvājums, pēc tam ir iespēja to rezervēt, vai arī jānāk uz pakalpojuma sniedzēja vietu un jānospiež pogu «izmantot».

Piedāvājumi, kas iekļauti «Qfer», ir radīti speciāli šīs mobilās aplikācijas lietotājiem. Piedāvājumi atšķiras no tiem, ko citkārt piedāvā pats uzņēmums. Tie atšķiras arī no piedāvājumiem, ko var iegādāties kolektīvās iepirkšanās vai atlaižu portālos.

«Mazajam un vidējam biznesam «Qfer» ir ļoti piemērots mobilā mārketinga instruments. Katrs ieinteresētais uzņēmums var vienkāršā veidā izveidot uzņēmuma profilu un ērti to pārvaldīt mājaslapā,» norāda A. Burņins.

Mobilo aplikāciju «Qfer» var lejupielādēt bezmaksas. Sākotnēji tika radīta iOS aplikācija, bet kopš 2014. gada vasaras beigām pieejama arī Android aplikācija. Kopš «Qfer» darbības sākšanas 2014. gada jūlijā jau vairāk nekā 5000 Rīgas iedzīvotāju ir lejupielādējuši šo mobilo aplikāciju.

«Esam ļoti pateicīgi jau esošajiem klientiem un partneriem vietējā tirgū, jo tieši šī izveidojusies sadarbība dod mums pārliecību un iespēju lūkoties uz citiem tirgiem. Jau no paša sākuma mūsu plāns bija globālais tirgus. Rīga mums drīzāk bija kā testa tirgus, lai uzzinātu klientu viedokli, vajadzības, lai pirms došanās pasaulē novērstu kļūdas aplikācijas darbībā,» stāsta J. Novickis.

RTU Komunikācijas nodaļa

Kopīgot rakstu

Informācija par rakstu

Publikācijas datums

15. decembris, 2014 plkst. 16:04

Līdzīgi raksti

Universitāte

Jaunumi