Jaunās sezonas otrajā «Biznesa sulā»: «I’M Your Shirt», «KICHI home» un EIT ICT Labs

2. decembris, 2014
.
.
.

Ceturtdien, 27. novembrī, zinātkāres centrā «Zili brīnumi» notika jaunās sezonas otrais uzņēmējdarbības interesentu forums «Biznesa sula», kurā viesojās radoši veidotu apģērbu zīmola «I’M Your Shirt», augstas kvalitātes mājas tekstila izstrādājumu zīmola «KICHI home» un vadošā Eiropas inovāciju un uzņēmējdarbības izglītības organizācijas «European Institute of Technology ICT Labs» (EIT ICT Labs) pārstāvji.

Fotogalerija

«KICHI home» līdzīpašniece Zane Verika pastāstīja, ka zīmola produkcijas ražošanā tiek izmantoti dabīgi izejmateriāli – lins un kaņepju audums. Tie ir ekoloģiski un piemēroti vannas istabas tekstila produkcijas ražošanai. Zīmola piedāvātā produkcija tiek pozicionēta kā nišas produkts, koncentrējoties uz eksporta tirgiem Rietumeiropā: Vācijā, Nīderlandē un Lielbritānijā. Z. Verika atklāja, ka būtisku uzņēmuma attīstību izdevies panākt, pateicoties biznesa inkubatora «Creative Andrejsala» un grantu programmas «Atspēriens» sniegtajam atbalstam.

Šobrīd aktīvi notiek zīmola jaunās kolekcijas izstrādes process, kā arī darbs pie jaunu sadarbības partneru piesaistīšanas produkcijas pārdošanai Japānā. Par pareizu pieeju Z. Verika atzīmēja sadarbības noslēgšanu ar vietējās valsts aģentiem, kuri savukārt atrod produktam piemērotākos mazumtirdzniecības uzņēmumus.

Zīmola «I’M Your Shirt» radītāja Indra Miklāva, stāstot par tā kvalitātēm, atzīmēja vieglumu un spēli, ko apģērbiem piešķir tajos iestrādātās gaumīgās detaļas. Piemēram, «I’M Your Shirt» blūzei un kreklam tiek piešūta atšķirīgas krāsas trešā poga, tā izceļot un padarot īpašu katru no produktiem. Zīmola mājaslapā klientam ir iespēja radīt sev tīkama dizaina kreklu vai blūzi, to kombinējot no dažādas krāsas audumiem, kā arī atšķirīga stila detaļām: apkaklītēm, piedurknēm utt.

Pateicoties ievērojamam un kvalitatīvam radīšanas procesam, kā arī augstvērtīgiem audumiem, kuri tiek austi Lielbritānijā un krāsoti Itālijā, klienti savā īpašumā iegūst līdz sīkākai detaļai izstrādātu produktu. I. Miklāva atzina, ka būtiska loma zīmola tēla veidošanā tiek pievērsta grafiskajam dizainam, uzņēmumā algojot šādu speciālistu.

Zīmolu bija ievērojis amerikāņu hip hop izpildītāja Will.i.am stilists, kā rezultātā vienā no uzstāšanās reizēm mūziķis bija tērpies Latvijā radītā kreklā. Prezentācijas noslēgumā I. Miklāva klātesošajiem atklāja, ka izstrādes procesā ir 21. gadsimtam atbilstošs ateljē koncepts jeb firmas veikals, kur klientam ir iespēja krekla pirkumu pārvērst drēbnieka apmeklējumā.

Foruma noslēgumā EIT ICT Labs pārstāve no Somijas Maria Boychenko stāstīja par šīs organizācijas sniegtajām iespējām. Viņa informēja par maģistra studiju programmu, kas balstīta uz inovācijām vienlaicīgi studentiem ļaujot savu projektu pārvērst biznesā. Programma piemērota gan studentiem, kuri ir sākuši attīstīt inovatīvu tehnoloģiju projektu dažādās tā attīstības fāzēs, gan studentiem, kuri vēlas veidot inovatīvu projektu. Programmā iekļauti astoņi studiju virzieni, ļaujot studentiem izvēlēties sev piemērotāko no 20 sadarbības universitātēm. Studiju ilgums – divi gadi.

RTU Komunikācijas nodaļa

Kopīgot rakstu

Informācija par rakstu

Publikācijas datums

2. decembris, 2014 plkst. 15:29

Līdzīgi raksti

Universitāte

Jaunumi