RTU studente rada aplikāciju pludmales apmeklētājiem «Beachspot»

19. maijs, 2015
.
.
.

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) studiju programmas «Inovācijas un uzņēmējdarbība» maģistrante Aija Ambrasa, iesaistoties Baltijas reģionā populārākajā pasākumā «Garage48», kas veicina informācijas un mobilo tehnoloģiju biznesa vides attīstību, kopā ar domubiedriem radījusi mobilās aplikācijas prototipu «Beachspot». Tā paredzēta pludmales apmeklētājiem – gan peldētājiem, gan sērfotājiem, gan atpūtniekiem.

Aplikācija būs pielāgota operētājsistēmām «iOS», «Windows» un «Android» un tā lietotājiem palīdzēs atrast tuvāko pludmali, ļaus pārliecināties, ka tajā drīkst peldēt un, balstoties uz aplikācijas lietotāju sniegto novērtējumu un novērojumiem, ļaus iegūt informāciju par laikapstākļiem — ūdens temperatūru un vēja stiprumu — pludmalē, par cilvēku skaitu un notiekošajiem pasākumiem peldvietā, kā arī par tās tīrību. Ja pludmale lietotāju vērtējumā būs atzīta par netīru, nonākot tajā, aplikācijas lietotājs saņems aicinājumu pludmali sakopt vai noorganizēt tās sakopšanas talku.

Ar aplikācijas ideju iespējams iepazīties mājaslapā www.beachspot.org, kā arī īpaši tai izveidotajās sociālo tīklu twitter.com, facebook.com un instagram.com lapās. Tāpat iespējams noskatīties idejas prezentāciju (video – sākot no 31. minūtes) pasākuma mājaslapā http://garage48.org/events/tallinn.

«Sākotnēji pasākumā prezentēju ideju par mobilo aplikāciju, kas paredzēta, lai sērfotājiem, kaitbordistiem, burātājiem (windsurfer) paziņotu par laikapstākļiem – vēja stiprumu un virzienu, taču pasākuma laikā kopā ar domubiedriem attīstījām šīs idejas paplašināto versiju, kas būs noderīga jebkuram pludmales apmeklētājam, turklāt aicinās iedzīvotājus būt sociāli atbildīgiem un uzturēt pludmali tīru. Patlaban aplikācija ir izstrādes procesā, ceram, ka tā būs vērtīgs instruments pludmales apmeklētājiem ne vien Baltijā, bet visā pasaulē,» saka projekta vadītāja A. Ambrasa.

Aplikācija top sadarbībā ar citiem «Garage48» dalībniekiem – UX izstrādātāju* Claudius Henrichs no Vācijas, kā arī projekta vadītāju/ UX izstrādātāju Peep Käiss, mārketinga speciālistu Gert Raudsepp, dizaineri Märt Villemsaar un programmētājiem Hannu Kikkas un Priidu Kull no Igaunijas.

Pasākuma «Garage48» mērķis ir aktualizēt «start-up» kultūru informācijas un mobilo tehnoloģiju biznesa vidē. Pasākums ik gadu pulcē dažādu valstu projektu vadītājus, programmētājus, dizainerus, mārketinga speciālistus, kuriem 48 stundu laikā kopīgiem spēkiem atraktīvā un radošā gaisotnē ir jāpārvērš kāda ideja realitātē, izveidojot gatava produkta prototipu. Tā ir iespēja sevi pārbaudīt, mācīties, iegūt jaunus kontaktus un, iespējams, lielisku biznesu, ko turpināt arī pēc pasākuma.

Pasākums šogad norisinājās Igaunijā un tajā piedalījās rekordliels dalībnieku skaits – kopumā 150. Šā gada pasākuma temats bija «Greentech» jeb tehnoloģiju un ideju īstenošana, kas uzlabo klimatu un vidi.

*user experience developer

RTU Komunikācijas nodaļa

Kopīgot rakstu

Informācija par rakstu

Publikācijas datums

19. maijs, 2015 plkst. 15:13

Līdzīgi raksti

Universitāte

Jaunumi